upss

upss

Sunday 4 May 2014

Frozen

This movie very awesome !

Cari punya cari, finally i found this movie. Gua dah tengok cerita ni memang best. Feeling habis tengok cerita frozen nie. Mengisahkan seorang Puteri Raja mempunyai kuasa ais yang hebat, dan tidak dapat mengawal kuasa ais dia.

Korang patut tengok cerita nie. Yes ! gua tahu cerita nie dah keluar lama, tapi gua baru ja tengok. Sesiapa yang tak tengok lagi cerita ni, better you all tengok, best tau..
hehehe..

Haisyhhh....!
Geram nie, nak upload movie Frozen tak lepas, but don't worry gua upload music vedio "Let it go" ost Frozen..
Bagi gua lagu nie best, gua dok praktis nyanyi sengsorang dalam bilik, manalah nak tau kan, oneday gua bole join singer contest pape ka.. *perasannya aku*
hahahahha...

So guys, please enjoy with this music vedio :)


No comments:

Post a Comment