upss

upss

Wednesday 7 May 2014

Memancing

Assalamualaikum..

Hollaa..
Gua di perak, balik kampung seminggu..
Balik kampung aktiviti gua, adik dengan along (abang gua) pegi memacing..
Semalam pegi mancing dekat Bukit Merah sekoq pon takdapat..

Malangnya....
Hehehe

Hari ni hari kedua kami pegi memancing. Tapi ada perubahan la sikit dari semalam.
Semalam sekoq pon tak dapat, hari nie 3 ekoq dapat, tapi kecik-kecik ikannya..
Terpaksa la lepas balik..

Masa nak lepas ikan tu, gua pulak terpelecek tepi sungai terjatuh pulak gua..
Habis kotor dengan tanah merah basah kat seluar...
Adudududu..
Along dengan adik gelak dekat gua sampai tak henti, merah muka gua..
Nasib baik orang tadak, kami 3 orang ja..

Hahaha..

Sekarang nie curi masa sikit tulis blog, nak kongsi pengalaman bersama..
Hehehe..

Oklah, ada masa lagi gua tulis blog lagi.
Gua nak sambung mancing.

Bye..

Arioss

No comments:

Post a Comment